Looking For Anything Specific?

דולגופיאט / N12 - ארטיום דולגופיאט האלוף האוליפי נחת בארץ : ארטיום דולגופיאט, בן 23, עסוק בימים אלה באימונים אינטנסיביים.

דולגופיאט / N12 - ארטיום דולגופיאט האלוף האוליפי נחת בארץ : ארטיום דולגופיאט, בן 23, עסוק בימים אלה באימונים אינטנסיביים.. את שלב המוקדמות סיים דולגופיאט במקום הראשון, וניקוד זהה מחר, מעל 15 נקודות, יבטיח לו קרוב לוודאי. בתרגיל סוס הסמוכות סיים ארטיום עם 13.400 נקודות. Dolgopyat won the gold medal at the 2020 european championships in the floor exercise and sliver medals at the 2017 and 2019 world. לאחר מכן המשיך לעבודתו בבית דפוס. משרד העלייה והקליטה נרגש לברך את ארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית הזהב.

אביו בצעירותו התאמן בהתעמלות גם הוא. כזכור, דולגופיאט, שמלווה עי מאמנו סרגיי וייסבר והפיזיותרפיסט אדם באדיר שני כרטיסים למשחקים האולימפיים בטוקיו לארטיום דולגופיאט ואלכס שטילוב. אביו של ארטיום דולגופיאט היה נרגש מהזכייה של בנו במדליית זהב בטוקיו: ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. ארטיום דולגופיאט בסרטון אימונים חדש >> artem dolgopyat.

רזבוזוב: "לא הגיוני שארטיום דולגופיאט לא יוכל להתחתן במדינה"
רזבוזוב: "לא הגיוני שארטיום דולגופיאט לא יוכל להתחתן במדינה" from ynet-images1.yit.co.il
אני מברך אותך מהלב, אתה מעולה. ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה. היום, התווספה מדליית כסף לארטיום בגמר הקרקע היוקרתי בתחרות. אני שמח מאוד ולא יודע מה קורה לי. ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. לפני תחרויות הוא לא נרדם (מאוד לחוץ. דולגופיאט נולד בדנייפרופטרובסק (כיום דניפרו) שבאוקראינה בשנת 1997 למשפחה ממוצא יהודי. דולגופיאט זכה במדליית הזהב בתרגיל הקרקע בתחרות הבינלאומית סטלה זכרובה בקייב עם ציון גבוה של 15.440 נקודות (ביצוע 8.74 וקושי 6.7).

אני שמח מאוד ולא יודע מה קורה לי.

ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה. אני מברך אותך מהלב, אתה מעולה. מדליות ללינוי אשרם וארטיום דולגופיאט. ארטיום דולגופיאט, מתעמל מכשירים המתגורר בנתניה עם זוגתו, ייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בטוקיו 2021. כמה חיכינו לראות את דגל ישראל מונף ולשמוע את שירת התקווה באולם ההתעמלות בטוקיו! אביו של ארטיום דולגופיאט היה נרגש מהזכייה של בנו במדליית זהב בטוקיו: דולגופיאט זכה במדליית הזהב בתרגיל הקרקע בתחרות הבינלאומית סטלה זכרובה בקייב עם ציון גבוה של 15.440 נקודות (ביצוע 8.74 וקושי 6.7). ארטיום אולגוביץ' דולגופיאט הוא מתעמל ישראלי, פעמיים סגן אלוף העולם בתרגיל הקרקע , ההישג הגדול ביותר של מתעמל ישראלי; ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. אולג, אביו של ארטיום דולגופיאט, משוחח עם בנו בשידור חי עם דמעות בעיניים: בשבת האחרונה דולגופיאט כבר נחת על הרגליים. ארטיום דולגופיאט העפיל לגמר בתרגיל הקרקע מהמקום הראשון. רגע האמת של ארטיום דולגופיאט:

ארטיום דולגופיאט, בן 23, עסוק בימים אלה באימונים אינטנסיביים. בתרגיל סוס הסמוכות סיים ארטיום עם 13.400 נקודות. ופעמיים ברציפות סגן אלוף אירופה במכשיר הקרקע. אני מברך אותך מהלב, אתה מעולה. Dolgopyat won the gold medal at the 2020 european championships in the floor exercise and sliver medals at the 2017 and 2019 world.

דולגופיאט יקבל 500,000 ש"ח בעקבות המדליה
דולגופיאט יקבל 500,000 ש"ח בעקבות המדליה from photo.one.co.il
בתרגיל סוס הסמוכות סיים ארטיום עם 13.400 נקודות. ארטיום דולגופיאט פתח בצורה נפלאה את תחרויות ההתעמלות בטוקיו עם תרגיל מצוין, שהעניק לו את הציון 15.200 והפסגה במוקדמות תרגיל הקרקע. אני מברך אותך מהלב, אתה מעולה. כזכור, דולגופיאט, שמלווה עי מאמנו סרגיי וייסבר והפיזיותרפיסט אדם באדיר שני כרטיסים למשחקים האולימפיים בטוקיו לארטיום דולגופיאט ואלכס שטילוב. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. 15:30 | ארטיום דולגופיאט סיים במקום הראשון את שלב המוקדמות בתרגיל הקרקע והעפיל עם ציון 15.2 לגמר שייערך ביום ראשון הבא. ארטיום דולגופיאט הוא הנתניתי שייצג את ישראל באולימפיאדת טוקיו ביולי 2021 בענף התעמלות מכשירים בנים. ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו.

אולג, אביו של ארטיום דולגופיאט, משוחח עם בנו בשידור חי עם דמעות בעיניים:

ארטיום אולגוביץ' דולגופיאט הוא מתעמל ישראלי, פעמיים סגן אלוף העולם בתרגיל הקרקע , ההישג הגדול ביותר של מתעמל ישראלי; דולגופיאט זכה במדליית הזהב בתרגיל הקרקע בתחרות הבינלאומית סטלה זכרובה בקייב עם ציון גבוה של 15.440 נקודות (ביצוע 8.74 וקושי 6.7). ארטיום דולגופיאט זכה במדליית זהב בהתעמלות(צילום: ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. גם אלכס מיאקנין מתחרה בתרגיל. גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל. ארטיום דולגופיאט, בן 23, עסוק בימים אלה באימונים אינטנסיביים. ארטיום דולגופיאט סגן אלוף העולם בתרגיל דולגופיאט עלה שני למשטח, ביצע תרגיל נהדר ונקי ללא טעויות עם נחיתות מדויקות וקיבל עליו ציון גבוה של. נבחרת ישראל בג'ודו חוגגת את הזכייה במדלית הארד(צילום: ארטיום דולגופיאט הוא הנתניתי שייצג את ישראל באולימפיאדת טוקיו ביולי 2021 בענף התעמלות מכשירים בנים. אולג, אביו של ארטיום דולגופיאט, משוחח עם בנו בשידור חי עם דמעות בעיניים: בתרגיל סוס הסמוכות סיים ארטיום עם 13.400 נקודות. התקבלו 2 פירושים במילון לארטיום דולגופיאט.

ארטיום אולגוביץ' דולגופיאט הוא מתעמל ישראלי, פעמיים סגן אלוף העולם בתרגיל הקרקע , ההישג הגדול ביותר של מתעמל ישראלי; את שלב המוקדמות סיים דולגופיאט במקום הראשון, וניקוד זהה מחר, מעל 15 נקודות, יבטיח לו קרוב לוודאי. אביו של ארטיום דולגופיאט היה נרגש מהזכייה של בנו במדליית זהב בטוקיו: ארטיום דולגופיאט הוא הנתניתי שייצג את ישראל באולימפיאדת טוקיו ביולי 2021 בענף התעמלות מכשירים בנים. דולגופיאט נולד בדנייפרופטרובסק (כיום דניפרו) שבאוקראינה בשנת 1997 למשפחה ממוצא יהודי.

דולגופיאט: "כל היום אני בשמש, מקווה שהצבא יתחשב בי"
דולגופיאט: "כל היום אני בשמש, מקווה שהצבא יתחשב בי" from www.ynet.co.il
ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. היום, התווספה מדליית כסף לארטיום בגמר הקרקע היוקרתי בתחרות. ארטיום דולגופיאט, שזכה הערב (ראשון) במדליית הזהב בתרגיל הקרקע כל הכבוד לארטיום דולגופיאט שזכה היום במדליית זהב בתרגיל הקרקע באליפות אירופה, כל אזרחי ישראל גאים בך, כתב ראש הממשלה בעמוד הטלגרם שלו. משרד העלייה והקליטה נרגש לברך את ארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית הזהב. הישראלי ארטיום דולגופיאט העפיל למקום השני בגמר תרגיל הקרקע באליפות אירופה בפולין. אולג, אביו של ארטיום דולגופיאט, משוחח עם בנו בשידור חי עם דמעות בעיניים: כמה שעות אחרי הנחיתה, דולגופיאט עומד בתחתונים בצבע ורוד־אפור, מחליף בגדים כשסביבו מאה ילדות וילדים שמתעמלים פה, ובין לבין מביטים בו כמו בכוכב רוק. אין לי מילים לתאר את ההרגשה.

התקבלו 2 פירושים במילון לארטיום דולגופיאט.

אביו של ארטיום דולגופיאט היה נרגש מהזכייה של בנו במדליית זהב בטוקיו: דולגופיאט נולד בדנייפרופטרובסק (כיום דניפרו) שבאוקראינה בשנת 1997 למשפחה ממוצא יהודי. 15:30 | ארטיום דולגופיאט סיים במקום הראשון את שלב המוקדמות בתרגיל הקרקע והעפיל עם ציון 15.2 לגמר שייערך ביום ראשון הבא. אני שמח מאוד ולא יודע מה קורה לי. ארטיום דולגופיאט זכה במדליית זהב בהתעמלות(צילום: בתרגיל סוס הסמוכות סיים ארטיום עם 13.400 נקודות. Gymnast artem dolgopyat wins the silver medal in floor exercise at the 2019 world artistic gymnastics championships. בשבת האחרונה דולגופיאט כבר נחת על הרגליים. ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. דולגופיאט יהיה בגמר הקרקע, שטילוב בחוץ. ארטיום דולגופיאט בסרטון אימונים חדש >> artem dolgopyat. ארטיום דולגופיאט הוא הנתניתי שייצג את ישראל באולימפיאדת טוקיו ביולי 2021 בענף התעמלות מכשירים בנים.

Posting Komentar

0 Komentar